Selasa, 6 September 2011

  • alhamdulillah akhirnya aku sudah tahu berita yang sebenar...memang aku xdapat terima ape yg dah berlaku antara aku dgn dia...susah tok aku lalui semua ini...aku fikirkan bila aku bersama dengan nya aku boleh hidup bahagia buat selamanya tp apakan daya,,,betol kata pepatah org tua2,,,ku sangka kan panas sampai ke petang rupa-rupanya hujan di tengah hari...aku  berharap engkau bahagia,,,aku tahu mungkin susah untuk aku untuk terima semua ini tetapi aku terpaksa menerima semua ini...takdir sudah tertulis begini,,,aku xboleh nk melawan takdir...mungkin ada hikmah di sebalik apa yg berlaku....aku tahu aku xkuat utk lalui semua ini tp aku terpaksa melalui semua ini dgn terpaksa...andai kata ada jodoh diantara kami,,,ada la,,,kalu xda jodoh di antara kami maka tiada la...thanks for everything~~~~~


    Tiada ulasan:

    Catat Ulasan