Rabu, 29 Mei 2013

Hari Pameran ATM di Kem Tentera Batu 5

Aku nak story la sikit kt pembaca blog nie..(ceh macam ramai jer followernye)..masa nie tengah bosan la kiranya aku and the geng pergi la ke kem tentera batu 5...masa tuh aku xtau pon ada hari pameran tentera masa tuh..terkejot jugak aku bila member aku telepon aku ajak aku pergi kem tentera..ingatkan nak buat ape la..rupenyer ajak pergi hari pameran tentera darat..sempat la jugak snap gambar masa tuh & dekat situ jugak la aku dapat merasai pengalaman baru..korang nak tau ape?dalam sejarah hidup aku tak pernah lagi aku rasa naik kereta kebal..masa aku datang sini aku dapat rasa naik benda alah tuh...fuhh memang syokkk...siap buat video lagi..aku post kat sini kang....

geli kot...huhuhuhuhu










abg askor tuh bagitahu nie ler daging landak


steady member aku nie


muka buat-buat berani jer tuh..hahahahahaha




nak jugak posing nyer

kusyuk dgr taklimat masa nie


peaceeee....

turn aku pulak nak bergambar


suke sangat die mengusik abg askor tuh..kena tembak kang xtahu

gituh ler bile dah dapat daging landak

erkk adk beradik ker nie?

free style


Tgh penat berjalan..rileks dulu

sempat lagi tuhhh

errr...anak sape nie erk?

peace yooo

alamak xboleh nak senyum daaa

polis pencen muda nie..katanyer laaa..hahahahaha

suke sangat member aku tuhh

kusyukkkkkk


nie video masa kiteorang semua naik kereta "perang" tuh...nak balik  dah time nie..hehehehehehe....gambor xberape clear..henpon murah..huhuhuhu

Tiada ulasan:

Catat Ulasan