Rabu, 26 Jun 2013

assalamualaikum...
ermmm macam-macam yg terjadi kat aku semenjak dua menjak nie..entah la kadang-kadang aku sendiri pon jadi fedup dgn kehidupan aku sendiri..dari soal percintaan sehingga ke soal peribadi semuanya aku gagal..bile sebut pasal soal percintaan aku dah cuba utk melupakan seseorang yg telah hadir dalam hidup aku.masa itu dia lah yg paling bermakna bagi aku.dia lah hadiah yg paling istimewa yg aku dapat semasa hari lahir aku..tapi itu semua hanya sementara.aku pon tak faham apa salah aku pada dia sehinggakan kami berpisah.memang aku akui hubungan kami masih baru tapi perasaan sayang aku pada dia memang cukup kuat sehinggakan segala tentang dia menjadi kepentingan dalam hidup aku.aku juga akui sehingga kini aku masih menanti dia walaupun kami tidak berhubung lagi.aku juga sering melihat dan membaca segala status-status dia di fb..setiap kali aku on9 page dia yg aku akan tgk sebab aku masih lagi ingin tahu keadaan dia sama ada susah,senang @ sebaliknya.aku juga pernah cuba untuk lupakan dia tetapi semakin aku ingin lupa kepadanya semakin tuh aku terasa kuat utk mengingati dia..sekiranya dia ingin kami kembali seperti dulu aku menadah tangan tanda bersyukur kerana itu yg aku impikan.tetapi semua itu akan berlaku ker??masa yg tentukan semua itu..sekiranya dia dikecewakan oleh orang lain aku masih lagi boleh menerimanya jika dia ingin kembali semula kepada aku...

*aku masih menanti dirimu.......

Tiada ulasan:

Catat Ulasan