Isnin, 23 Mei 2011

kEcEwA

kecewa


 Aku pelik betul dengan dunia serta kehidupan sekeliling aku..mungkin ini aku sorang jer kot yang merasa.macam2 hal yang berlaku.Bila kita baru jer nak menapak ada jer orang yang cuba jatuhkan kita.Bukannya nak kasi semangat malah ada pulak yang hebatnya menghasut orang lain konon dia ni tak bagus lah apa lah lagi lah...kenapa ini semua berlaku..adakah wujud perasaan hasad dengki (PHD).
Serta yang paling aku bencinya..dari kalangan orang yang terdekat pulak tu..dah la dia buat cerita tentang **sometext mush remove** ...**sometext ditapis** betullah..memang orang jenis ni tak pandai nak jaga hati orang lain..pulak tu dah takada cerita terbaru nak digosipkan ..bila dia ni selalu ada cerita yang lain pendengar setia dia ni akan berkata ..'eh yea ker''betul ker' patutlah. semuanya ini akan terkeluar..**ditapis oleh kerajaan** betullah..menyampah aku...Sebab ini lah aku dah malas nak tunjuk2 muka di sekitar kalangan mereka yang jenis macam ni.. Aku harap kepada korangkan jauhkan lah dari sifat2 irihati ni..bukan bawa kebaikkan pon...kalau didunia mmg akan dilihat hebat..tetapi diSANA azab menanti....sekian...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan