Khamis, 6 Oktober 2011

rasa nak beli kereta baru...

sejak kebelakangan nie aku asyik terpikir jer nk beli kereta len...tp kan bile fikir balik status pekerjaan aku kt sini rasa mcm xbest lak...huhuhu...tp dalam hati nie teringin jgk nk beli kereta lagi sebijik...memang la sekarang nie aku dah ada kereta @ awek pertama aku tu...(my bibah..hehehehe)...tp aku rasa mcm nk tambah jer lagi sebijik kereta...aku pon dah kol kawan aku saleswomen kereta tu...dia dah mintak dokumen....nanti aku anta la kat dia...masalah sekarang nie aku ngah pikir kete ape lak aku nak ambik....dlm hati nak ambik kereta biasa jer...tp dlm masa yg sama teringin jgk nk beli kereta yg branded sket...hahahahahaha,,,,,tgk la dulu pada rezeki...kalu rezeki murah n melimpah-limpah mungkin la tercapai hajat aku nk pakai kereta yg branded sket...to my bibah @ awek pertama aku tu....aku syg giler kt ko...hahahahaha....ko la tmpt aku meluahkan segalanya...aku akn jaga ko smpai bile2....huhuhuhu...(romantik giler aku dgn kete aku...mcm org bercinta lak)hahahaha

Tiada ulasan:

Catat Ulasan