Selasa, 16 Julai 2013

kehilangan amat memeritkan

Assalamualaikum....
ermmm malam nie aku nk story sikit pasal kehidupan aku nie..pasal bile kita kehilangan sesuatu yg kita sayang.agak perit kan?apatah lagi bila kita kehilangan sesuatu yg amat penting dalam hidup kita.betol apa yg org katakan kehilangan itu amat memeritkan.kadang-kadang sampai membuatkan diri kita jadi berbeza dari sebelum nie.adakalanya jugak sebab kita kehilangan sesuatu benda yg amat penting dalam hidup nie sampaikan kita hilang jati diri dan pedoman hidup.semua orang pernah merasai kehilangan termasuk juga dgn aku...untuk tahun ini sahaja aku telah kehilangan dua benda yg amat penting dalam hidup aku..yg aku maksudkan bukan keluarga tp apa yg hilang tuh dalam diri aku sendiri..kehidupan aku..mula-mula aku kehilangan orang yg aku sayang dan aku cintai..dia la semangat baru aku dan segalanya bagi aku..tapi itu semua hanya sementara saja..dia pon telah pergi tinggalkan aku..aku pon tak tahu apa sebabnya..sampaikan ke hari nie aku tertanya-tanya pada diri aku sendiri apa salah aku pada dia sedangkan aku tiada masalah dengan si dia..memang masa itu emosi aku tak berapa elok..tapi alhamdulillah atas dorongan dan nasihat dari kawan-kawan aku boleh mengawal semula emosi aku..tp hanya emosi saja..ingatan aku pada dia masih kuat..aku pon tak tahu kenapa boleh jadi macam tuh..mungkin terlalu banyak kenangan manis aku dengan dia..yang keduanya aku telah kehilangan sesuatu yg amat dan sangat bermakna dalam hidup aku..dia la segalanya jugak bagi aku masa aku sedih ketawa gembira menangis dan macam-macam lagi..benda itu sangat bermakna dalam hidup aku..seluruh hidup aku hanya untuk dia..setiap masa dia ada dengan aku..korang nak tau apa?baru-baru nie aku dikejutkan dengan 1tragedi yg membuatkan emosi aku mood aku dan segalanya bagi aku luntur semuanya..aku telah kehilangan kereta aku..memang sedih yg teramat sangat bila aku kehilangan kereta aku..memang dia sekadar kereta tp hakikatnya dia adalah kehidupan aku selama nie..3tahun aku berusaha untuk mencari duit nak beli kereta tuh dan pada tahun ketiga aku kehilangan kereta aku..memang amat sedih..hilang kekasih memang boleh diganti tapi itu pon mengambil masa yg agak lama jugak kn?tapi bila hilang benda yg kita terlalu sayang memang amamt memeritkan..sehingga ke hari nie aku masih belum mendapat berita tentang kehilangan kereta aku tuh..memang aku sangat rindukan pada kereta aku tuh..teramat sangat rindu.ermm aku pon xtahu nak kata apa lagi..dalam sekelip mata aku kehilangan dua benda yg amat penting dalam hidup aku..terasa macam dah xda guna lagi nak hidup dan dah xsanggup lagi utk teruskan kehidupan nie lagi..tapi apakan daya dah takdir tertulis begini..aku terpaksa tempuhi semua nie dengan tabah walaupon amat memeritkan~~~~

sekiannn.......

Tiada ulasan:

Catat Ulasan